בניית אתר מכירות
בניית אתרי אינטרנט, כמו שכבר הבנו, הוא התחום החם ביותר של המאה העשרים ואחת. העולם הולך ומתנהל יותר ויותר דרך האינטרנט, כאשר כל חברה, בית עסק או מוסד מסוג כלשהו לא יכול להרשות לעצמו להתנהל בלי החשיפה והיעילות של אתר אינטרנט משל עצמו.
אתרי אינטרנט נבנים כיום עבור מגוון מטרות שונות, אך אחת המטרות העיקריות שיכול כיום עסק להשיג באמצעות בניית אתר אינטרנט היא מכירות. עסקים מטבעם מנסים למכור כמה שיותר, וכיום כבר ברור כי הדרך היעילה ביותר למכור ולהגדיל את מצבת הלקוחות ואת רמת ההכנסות של עסק מסוים היא באמצעות האינטרנט.
בניית אתר מכירות – חשיבות הקידום
עבור כל אתר אינטרנט, ועבור אתרי מכירות בפרט, קידום האתר במנועי החיפוש הוא צעד מתבקש ואף הכרחי. קיימות שיטות רבות לקידום אתרי אינטרנט, אך הרעיון הכללי הוא זהה – קיימים ביטויים שונים ומילות מפתח אשר רלבנטיים יותר עבור כל עסק נתון. לדוגמה, עבור עסק למכירת ביטוחים לרכב ביטויים אלו יהיו "ביטוח לרכב", "כיסוי נזקי תאונה" או אפילו "ביטוח טויוטה" (מפני שמדובר במכונית פופולארית שיש להרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים. המטרה של אתר המכירות של העסק הנתון הזה היא שבכל פעם שמישהו מחפש את אחד מהביטויים הללו, הוא יקבל בתוצאות החיפוש את האתר של העסק כאחת התוצאות הראשונות. כך, המוני אנשים בעלי טויוטה אשר זקוקים לביטוח עבור הרכב שלהם ומחפשים אחריו באינטרנט, יגיעו לאתר המכירות של העסק שלכם. כמובן שקידום ביטויים רלבנטיים הוא מה שצריך לעשות בכל אתר של כל עסק, בין אם מדובר בטויוטה במקרה של אתרים העוסקים ברכבים, ביטוחים וכד', או באוניה דה גאטו במקרה של אתר העוסק בממכר צמחי מרפא או חנויות טבע. כך, בכל תחום ותחום יש לאפיין את מילות המפתח והביטויים המחופשים ביותר ברשת, ולקדם את אתר המכירות של העסק תחת אותם ביטויים.
בניית אתר מכירות – על מה לשים דגש
אז על מה כדאי לשים דגש כאשר בונים אתר מכירות לעסק שלכם? קודם כל, מעצבי ובוני האתר שלכם יוכלו לייעץ לכם בצורה טובה ומקצועית, אך עדיין חשוב שתדעו לשים דגש על כמה נקודות מפתח. למשל – ממשק נוח וידידותי עבור המשתמש. ניקח כדוגמה את אתר המכירות עבור צמחי מרפא שהזכרנו קודם. לקוח ממוצע אשר מעוניין לרכוש צמח מרפא ספציפי, נאמר – מאקה או אוניה דה גאטו, מגיע לאתר שלכם. באיזו מהירות ונוחות הוא ימצא את אותו צמח מסוים באתר שלכם? זה תלוי במאפייני הממשק ובדרך בה מאופיין האתר. מחקרים הראו כי גולשים ממוצעים אינם נשארים באתר יותר משתי דקות (!!) במקרה והם אינם מוצאים מיד את מבוקשם. לכן, אתר המכירות שלכם חייב להיות מסודר, נוח וידידותי למשתמש. נקודה חשובה נוספת היא דגש על אבטחת המידע באתר, שכן מדובר באתר אשר מתעסק בהעברת כספים בין הלקוחות לעסק שלכם. כל אלו הן נקודות שיש לשים עליהן דגש מיוחד, על מנת שאתר המכירות של החברה שלכם אמת יעמוד במשימתו, ויספק לעסק יותר ויותר לקוחות והכנסות.
בניית אתרי אינטרנט, כמו שכבר הבנו, הוא התחום החם ביותר של המאה העשרים ואחת. העולם הולך ומתנהל יותר ויותר דרך האינטרנט, כאשר כל חברה, בית עסק או מוסד מסוג כלשהו לא יכול להרשות לעצמו להתנהל בלי החשיפה והיעילות של אתר אינטרנט משל עצמו.
אתרי אינטרנט נבנים כיום עבור מגוון מטרות שונות, אך אחת המטרות העיקריות שיכול כיום עסק להשיג באמצעות בניית אתר אינטרנט היא מכירות. עסקים מטבעם מנסים למכור כמה שיותר, וכיום כבר ברור כי הדרך היעילה ביותר למכור ולהגדיל את מצבת הלקוחות ואת רמת ההכנסות של עסק מסוים היא באמצעות האינטרנט.