אתר אינטרנט? מי צריך את זה?
אתר אינטרנט. עד לפני מספר שנים לא היה מובן מי צריך ובעיקר לשם מה צריך את המוצר הזה. היום, ברור לכל, כי קשה להתנהל ללא אתר לעסק. הדבר גרוע משתי סיבות עיקריות: אם אין לעסק שלך נוכחות ברשת אזי אינך קיים/ת והסיבה השנייה היא התרשמות הלקוחות שלך ממך. בית עסק או חברה שאין להם אתר אינטרנט, נתפסים על ידי הלקוחות כלא רציניים, כעסקים שאינם משקיעים בעצמם או כאלו שלא יישרדו עוד זמן רב.
בין אם אתר האינטרנט אמור להיות תדמיתי ולשמש כרטיס ביקור עבור העסק ובין אם אתר האינטרנט הוא העסק עצמו חשוב להפנים כי מדובר בכלי פרסומי ושיווקי רב עצמה אשר הנתח שלו בשוק הפרסום הולך וגדל מדי שנה. זהו הכלי הפרסומי היחיד אשר עובד בשביל העסק 24 שעות, 7 ימים בשבוע ונגיש בכל רחבי העולם.
אתר אינטרנט דרוש ומומלץ כמעט לכל בעל מקצוע ולכל עסק. הדיוור הישיר, פרסום בעיתון המקומי או סתם ברושור כבר אינם מספיקים ואינם מהווים תחליף או מספיקים.
אתר האינטרנט יכול וצריך לשמש אותך בהתאם להגדרה שאת/ה קובע לאתר שלך: חנות וירטואלית, רשת חברתית, אתר קטלוגי, חדשות, פורום או תדמיתי.
כאשר אתר מכוון למטרה שלו האתר מניע לפעולה. המשמעות, אם המיקוד נכון וההפניה נכונה אזי תזכה לפניות מהגולשים דרך יצירת קשר או רכישת מוצר. כך ניתן לדעת האם האתר עובד.
חשובה לא פחות העובדה כי האינטרנט ככלי פרסומי הוא מדיד. ניתן לכמת כל פעולה שנעשית בו. כמה גולשים נכנסו לאתר, איזה דף עניין אותם, כמה זמן הם נשארו בכל דף ועוד ועוד. לא ניתן לקבל זאת בכלי פרסומי אחר.
בפשטות, אתר אינטרנט בנוי נכון תורם לעלייה ברווחיות של העסק באמצעות החשיפה הנכונה ברשת.
וגם לאחר שכבר הגעת להבנה שצריך אתר אינטרנט רצוי להגדיר תקציב מראש, לערוך סקר שוק ולבדוק מה נכון ומתאים לעסק שלך, למצוא את בעל המקצוע הנכון אשר ייתן לך את השרות האופטימלי.
כאן המקום לדעת מהם השלבים להקמת האתר, כיצד לאפיין את הכלי השיווקי שלך, אתר האינטרנט בהתאם לצרכי העסק כיצד למצוא את בעל המקצוע הנכון ורק אז אפשר לצאת לדרך.
המסלול להקמת אתר הוא קצר ומהיר, אבל צריך לדעת מהן המהמורות בדרך.
אתר אינטרנט אפקטיבי, שמתוכנן ובנוי נכון ועל ידי מקצוענים כמו ב Netmission ייתן לך את המענה שאת/ה צריך/ה.