טיפים ומאמרים

מהו אתר תדמיתי?

קשה למצוא היום בעלי עסקים אשר מחלקים את כרטיס הביקור שלהם מבלי שתהיה רשומה בהם שורה עם פרטי אתר החברה. אתר תדמיתי. כשמו כן הוא. אתר המהווה כרטיס ביקור, שער לעסק / לחברה שלך.

 

בניגוד לכרטיס הביקור הקונווציונלי והמצומצם במלל, באתר האינטרנט אפשר לעשות נפלאות. הלקוח הפוטנציאלי שנכנס לאתר יכול לגלות עולם ומלואו על העסק שלך. לא צריך הרבה בשביל זה. אתר ממוקד, מאופיין נכון ותוכן מרתק יעשו את העבודה. בניגוד לפרסום המסורתי, הפרסום האינטרנטי הוא דינמי חי ונושם וניתן לשינוי בכל רגע נתון. מדובר ביתרון גדול בעיקר בזכות העלות הנמוכה. ברגע שהעלית אתר לאוויר רצוי שתשנה ותגוון בתכנים של האתר. האתר של העסק בנוסף להיותו כרטיס ביקור הוא סוג של מראה על העסק. פעמים רבות ניתן לאפיין עסק על פי האתר שלו. הדבר בא לידי ביטוי ברמת עדכון האתר, בחדשנות בחומרים, ברצון של בעליו להכניס בכל פעם מבצעים חדשים ודינמיות. כל זה, לאורך זמן, עושה את שלו.

 

חשוב לא ליפול למלכודת. אתר תדמיתי דורש מלאכת תכנון קפדנית ואיפיון מסודר לפני שמתכננים אותו ומעלים אותו לאוויר. נכון שעלותו, יחסית, זולה, אבל כדי לשמור על היתרונות שלו צריך להשקיע, כמו בכל דבר, אנרגייה וחשיבה.

 

במאמר זה נפרט כיצד לתכנן נכון את המבנה לאתר תדמיתי ומהם הדגשים הנוספים שכדאי לתת עליהם את הדעת כדי להפוך אתר פשוט לאתר פשוט ומצליח.

 

בניית אתר תדמיתי מתחילה בתכנון המבנה של האתר. מבנה נכון כולל עמודים בסיסיים אותם רצוי להשאיר, גם בגלל הרגלים של גולשים. המשמעות, גולש אשר ייכנס לכל אתר יחפש את הסרגל הראשי ודף אודות האתר.

 

הדפים המומלצים:

  • עמוד הבית, אשר נחשב ל"סלון" של האתר צריך להיות קל ופשוט להתמצאות ומאפשר ניווט קל בין דפי האתר. מומלץ לשים לב לאלמנטים שיווקיים שמגרים לפעולה. לדוגמא מבצעים, תיבות הרשמה שונות וכד'.
  • בדף אודות יש לתאר בקצרה מהו הארגון ומי עומד מאחריו. חשוב לגולשים לדעת שיש כתובת לאתר.
  • שירותים – מגוון השירותים המוצעים באתר
  • טיפים ומאמרים - טיפים ומאמרים בנושא של האתר.
  • צרו קשר - חשוב שטופס הרשמה זה יהיה ברור. רצוי להוסיף גם מספר טלפון. ישנם אנשים רבים אשר ישמחו לשמוע מענה אנושי ולשאול שאלות.
  • גלריית עבודות, אם יש.

 

באתר תדמיתי יש ליצור ערך מוסף לגולש. טיפים מקצועיים ומידע במאמרים הם רעיון נהדר ופשוט. לעולם אל תחששו להעניק ללקוחותיכם טיפים ומידע מקצועי כדי לגרום להם להבין כי מאחורי האתר עומדים אנשי מקצוע בעלי ידע רב.

 

שיווק לאתר תדמיתי

מאחורי אתר תדמיתי חייבת להיות אסטרטגיה שיווקית מובנית, אסטרטגיה שכדאי לכם לגבש מראש עם חברת בניית אתרים או בנוסף עם יועץ שיווקי / עסקי כדי להוביל את הלקוח ל"דלפק המכירה".

אתר אינטרנט תדמיתי, מקודם ככל שיהא, יפה ככל שיהא ומכיל את כל הפונקציות הנדרשות, ללא דרך ברורה לגרום למכירה הוא בזבוז של משאבים יקרים.

 

עיצוב לאתר תדמיתי

אחד המאפיינים שיכולים ליצור הבדל משמעותי לאתר תדמיתי הוא העיצוב. עיצוב נכון משדר את כל הערכים הטובים שאנו מבקשים להעביר כחלק מהמסר ללקוחותינו וליצור הבדל מהמתחרים. כחלק מאמנות המכירה, עיצוב פונה אל רגש הגולש, ולכן בעלי אתרים רבים המשנים את העיצוב בלבד מעידים על יחסי המרה (גולשים מול מכירות) טובים יותר.

 

תכנות לאתר תדמיתי

הפונקציות השונות באתר תדמיתי הן יחסית פשוטות, אולם לא כדאי לוותר על מערכת עדכון תכנים ברמה גבוהה שתאפשר לכם להוסיף מלל על בסיס קבוע לאתר האינטרנט, לצורך קידום ולצורך שיפור חווית הגלישה ללקוחותיכם.

 

מערכת ניהול תכנים טובה היא כזו המאפשרת לכם בקלות לשנות את המלל הקיים, להוסיף חדש ולשלוט על הכותרות השונות באתר.

 

אתר אינטרנט אפקטיבי, שמתוכנן ובנוי נכון ועל ידי מקצוענים כמו ב Netmission ייתן לך את המענה שאת/ה צריך/ה.

רוצים להיות בקשר?

נא מלאו פרטיכם ואחד מנציגינו יצור עמכם קשר בהקדם:

שם:
דוא"ל:
טלפון:

© כל הזכויות שמורות ל Netmission