10 הדברות שלנו

כחלק ממערך השיווק שלכם החלטתם כי הגיע הזמן להקים אתר. בין אם אתם כבר בעלי חברה נושמת ובועטת ובין אם אתם אנשי מקצוע טריים אשר מעוניינים להראות ברחבי הרשת, עשרת הדברות שלנו בעיצוב ובניית אתרים – מתאימים לכם:

הגדרה מדויקת של מטרת האתר

מטרת האתר – למה משמש האתר? כרטיס ביקור? חנות וירטואלית? מרכז מידע? רשת חברתית? הגדרה מדוייקת של האתר תנווט אליו את הגולשים המתאימים לכם.


בירור מהו קהל היעד הנכון

קהל היעד – למי מיועד האתר? ניתחתם אותו? יש לכם מושג מה הוא צריך? מה יש לכם להציע לו?


אפיון מקיף ומעמיק של מבנה האתר ותכניו

איפיון האתר – מבנה, תכנים, אישיות האתר, הערך המוסף של האתר ביחס לבעלי אתרים נוספים בענף בו אתם ממוקמים.


עיצוב גראפי מותאם אישית וברמה גבוהה

עיצוב גרפי – חלק מאישיות האתר הוא, איך לא, העיצוב הגרפי שלו והצבעים אשר נותנים לו חיים. גם כאן לעיצוב יש חשיבות. עורכי דין נוטים להראות יותר ייצוגיות ונוקשות, מאמנים אישיים משתמשים בצבעים אופטימיים ובהירים.


מערכת ניהול תוכן ידידותית למשתמש

מערכת ניהול תוכן – הקרביים של האתר אותו צריך לנהל באופן שוטף רצוי שיהיה ידידותי ונוח.


ידידותיות (אופטימיזציה) למנועי חיפוש

ידידותיות (אופטימיזציה) למנועי חיפוש – רבות הדרכים לרומא, אך מעטות הדרכים להיכנס לדף הראשון בגוגל. קיימת חשיבות עליונה לשיבוץ נכון של מילות המפתח הרלבנטיות באתר, לכתיבת תכנים איכותיים וניהולך שוטף וקבוע של האתר. סעיף קריטי זה יקבע האם האתר שלך יהיה פעיל וחביב גוגל או שהוא ייכנס ל"ארגז החול" ומשם לא יבוא הגואל.


תאימות לדפדפנים המובילים

האתר לא ישנה את המראה שלו גם אם הגולשים עובדים בדפדפן שהוא לא אינטרנט אקספולרר. לפחות 15% מהגולשים משתמשים בדפדפן שונה. הנתון הזה מספיק כדי להקדיש לו תשומת לב ולא להמעיט בערכו. אנחנו מבטיחים מראה זהה בכולם.


ניווט נוח ואסוציאטיבי בתוך האתר

ניווט נוח ואסוציאטיבי בתוך האתר – 3 שניות יש לך כדי לסקרן את הגולש אשר נכנס לאתר שלך. 3 שניות גורליות. דף הבית של האתר הוא בבחינת סלון הבית, בו אתה מארח. כדי שימשיכו להסתובב באתר שלך, להתפעל ממנו ולקבל את האינפורמציה הדרושה להם ואף לפעול - הניווט צריך להיות נוח והגיוני למשתמש. אין טעם להוריד את הסרגל הראשי מראש העמוד לתחתיתו ולשחק בסימנים המוכרים באתרים ולהעלים אותם או למקם אותם במקומות לא נוחים. מכאן הדרך לאבד את הגולש היא מאוד קצרה.


העברת המסר השיווקי בצורה ברורה

העברת המסר השיווקי בצורה ברורה – השקעת באתר. לפני שהוצאת עליו כסף השקעת גם מחשבה. כאן המקום להבין כי למסר השיווקי יש עוצמה בלתי רגילה שאסור לפספס. קופירייטר ינסח בעבורך את משפט המחץ אשר ישמש אותך הרבה מאוד זמן. אם זה יהיה מתאים וטוב, אין סיבה שלא יוטמע בקרב לקוחותיך והגולשים שלך.


מבט קדימה, פתיחות לשדרוגים עתידיים

מבט קדימה, פתיחות לשדרוגים עתידיים – האינטרנט צועד עם הקידמה ולעיתים אף מקדים אותנה. החידושים הטכנולוגיים מהירים מאוד והאתר אשר בנית ונחשב מדהים היום, עשוי להיות פאסה מחר. כדי לשמור על הקצב ולעדכן את האתר מבחינה טכנולוגית בעלויות נמוכות לאורך זמן, חשוב להשאיר צוהר לכך מול בונה האתרים. גם אם יוצעו לך מודולים אשר אינך צריך היום, לפחות דאג להשאיר להם מקום כדי שיהיה לך זול להוסיפם בעתיד.

אתר אינטרנט אשר מתוכנן, בנוי ומקודם נכון על ידי מקצוענים כמו ב Netmission, יתן לך את המענה הנדרש.


Netmission - כי האתר שלך, זו המשימה שלנו!




רוצים להיות בקשר?

שם: דוא"ל: טלפון:

© כל הזכויות שמורות ל Netmission